top of page
תמונת הסופר/תGGA מח' השיווק

המרכז הגנטי זכה במכרז של משרד הבריאות

המרכז הגנטי GGA הודיע כי חתם על הסכם עם משרד הבריאות לביצוע בדיקות ריצוף גנטי עבור משרד הבריאות. מדובר על ביצוע ריצוף גנומי מלא בטכנולוגיית NGS (ריצוף בטכנולוגיית הדור הבא) אשר יבוצע עבור משרד הבריאות למקטעי DNA של חיידקים פתוגניים, פרזיטים שונים וחרקים מזיקים לאדם. ההסכם נחתם לאחר שהמרכז הגנטי GGA זכה במכרז לביצוע הבדיקות שפורסם ע"י משרד הבריאות מוקדם יותר השנה.

מסביר ד"ר יורם פלוצקי, מנכ"ל וממייסדי המרכז הגנטי GGA: "ריצוף גנומי מלא בטכנולוגיית NGS, הטכנולוגיה המובילה כיום בעולם המערבי, מאפשר ריצוף גנום מלא של אורגניזמים ביעילות ובמהירות והפקת מידע גנטי מקיף למטרות רבות, קליניות ומחקריות. הבחירה במרכז הגנטי GGA נעשתה לאחר ביצוע פיילוט שבוצע במקביל ע"י מספר מתמודדים, כאשר הפרמטרים שנקבעו למתן ציון במכרז נתנו משקל עיקרי לאיכות. אנחנו שמחים כי קיבלנו אישור נוסף לתהליכים שאנו מובילים בישראל קרוב לעשור, עם יכולות שהן כולן כחול-לבן".

 

המרכז הגנטי GGA (גליל ג'נטיק אנליסיס בע"מ) הינו מרכז גנטי מוביל בישראל העוסק בביצוע בדיקות גנטיות רפואיות וקליניות באישור משרד הבריאות, ייעוץ גנטי ומחקר גנטי משנת 2009. המרכז הגנטי GGA מפעיל את המעבדה הגנטית הפרטית הגדולה בישראל עם מגוון רחב ומתחדש תמידית של הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, והינו בעל הסמכות ישראליות ובינלאומיות. החברה מבצעת במעבדותיה בישראל ותחת קורת גג אחת (One-Stop-Shop) את כל הבדיקות הגנטיות הנדרשות, במקביל לפיתוח מתמיד של בדיקות ושיטות בדיקה חדשות ולקליטת טכנולוגיות חדשות מכל העולם.

464 צפיות0 תגובות

Comentários


bottom of page